15. februar 2016.

Sava centar, Beograd
14.02.2016.

Već tradicionalni koncert Massima Savića za Dan zaljubljenih i ove godine je održan u Velikoj Sali Sava centra. Nepregledna kolona ljudi svedočila je o tome da je koncert rasprodat. Dokaz tome je da se teško disalo u prepunoj sali i sa publikom željnom Massima i njegove muzike.

Odmah da razjasnim - koncert je bio pravi trijumf, ne samo zbog publike već zbog izuzetno dobrog nastupa Massima, njegove prateće grupe kao i gostiju, Zagrebačkih solista.

Koncert je započeo emotivnim čitanjem pesme "God Only Knows" grupe The Beach Boys posvećenu preminulom Davidu Bowie-u (sa malim omažem i Vladi Divljanu!). Posle toga je Massimo namenski predstavio ceo bend i kako su se polako pojavljivali bratski se izgrlio sa svakim pojedinacno (perkusionista, bubnjar,basista, gitarista, dva klavijaturista, maestro na violini i saksofonista kao i tri predivne devojke kao prateći vokali!!).

Početak je bio rezervisan za hit pesmu (uspješnicu!) grupe Dorian Gray "Sjaj u tami" a onda su se ređale pesme sa Massimovih albuma sve jedna bolja od druge. Bile su tu i "Traži me", "Razlog", "Samo jedan dan", " Za ljubav kasno je", "Da mogu" (pesma Arsena Dedića), pa "Iz jednog pogleda" i "Indija". Muziciranje je bilo zaista besprekorno. Od pravog "prženja" do veoma suptilnih nota, Massimo je majstorski vladao scenom. Zvuk je uveliko bio obogaćen prisustvom gostiju Zagrebačkih solista, čime se broj muzičara prisutnih na sceni popeo na magičnih dvadeset i dva!

Između pesama je bilo i kontakta sa publikom i to delikatnog, iskrenog i samo Massimu svojstvenog. Dotakao se Bowie-a, Arsena, grupe Dorian Gray, Dana zaljubljenih i Svetog Valentina (koji je zaštitnik trgovine a kasnije se pretvorio u zaštitnika zaljubljenih). Iznenadio je svojom potresnom pričom o pijanom taksisti koji je pretukao dve devojke. Žestina i posvećenost kojom je ispričao tu priču je zaista imperesionirala publiku. Zatim se vratio danu zaljubljenih i podsetio sve muškarce da je potrebno da neprestano zavode svoje bolje polovine jer time osvežavaju svoju vezu. Ma, Massimo je bio sjajan!

Tokom koncerta smo čuli i "Samo za tvoje oči", "Stranac u noći", kao i (bar za mene) potresne "Odjednom ti", "Zar više nema nas" i "Krug u žitu".
Dva sata je prošlo u trenutku, a publika je pohrlila prema bini, pevala, plesala i ludo se zabavljala.

Za bis Massimo je ostavio dve nadahnute verzije pesama inspirisane Sarajevom a to su bile "Bacila je sve niz rijeku" grupe Indexi i "Sve će to mila moja..." Bijelog Dugmeta. Posle dva i po sata koncert je okončan poklonom svih 23 muzičara na sceni i prezadovoljnom publikom. Bio je to praznik za oči, uši i dušu.

Giant Sand
29.11.2015.

27.12.2015.